Comunicate de presă

Comunicat-presa-1
comunicat-de-presa

Comunicat de presa proiect A 31.08.2020

Comunitatea prahoveană are nevoie de asistenți personali profesioniști!


Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului încurajează cetățenii interesați de un loc de muncă în domeniul asistenței sociale, respectiv, de meseria de asistent personal profesionist, să realizeze demersurile prevăzute de legislația în vigoare și să se alăture echipei noastre.

Campania noastră de identificare și recrutare a persoanelor care doresc să devină asistent personal profesionist continuă și în cadrul proiectului „TreI: Interacțiune, Integrare, Independență! – proiect A”, proiect cofinanțat din FONDUL SOCIAL EUROPEAN, prin Programul Operaţional Capital Uman (POCU) 2014-2020.

Asistentul personal profesionist este persoana fizică atestată, care asigură prin activitatea pe care o desfăşoară la domiciliul său, îngrijirea şi protecţia adultului cu handicap grav sau accentuat pe baza nevoilor individuale ale acestuia, în condiţiile Legii nr. 448/2006 privind protecţia şi promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

Așteptăm, din partea celor interesați, cererea de solicitare a atestării ca asistent personal profesionist, care va fi însoţită de următoarele documente:

1. Copii de pe actele de stare civilă;

2. Copie de pe dovada absolvirii învățământului gimnazial obligatoriu corespunzător prevederilor legale în vigoare la data absolvirii studiilor;

3. O scurtă prezentare a sa, precum și a persoanelor cu care locuiește, menționând numele și prenumele, data nașterii acestora și gradul de rudenie/tipul de relație cu solicitantul, precum și acordul din partea fiecărei persoane adulte cu care locuiește pentru activitatea pe care urmează să o desfășoare;

4. Adeverințe medicale privind starea de sănătate, eliberate de medicul de familie, atât pentru solicitant, cât şi pentru persoanele cu care locuieşte;

5. Copie de pe titlul de proprietate/coproprietate sau de pe contractul de închiriere sau comodat al locuinței, pe o durată de minimum 3 ani, cu o cameră separată pentru cu o cameră separată pentru persoana/persoanele care urmează a fi îngrijită/îngrijite;

6. Declarație pe propria răspundere, în formă autentică, a coproprietarului/coproprietarilor sau a proprietarului, în cazul închirierii sau al comodatului, privind acordul ca solicitantul să desfășoare activitatea de asistent personal profesionist;

7. Copie de pe certificatul de calificare sau de pe certificatul de competenţe profesionale ca asistent personal profesionist (emis de un furnizor acreditat de formare profesională);

8. Cazierul judiciar și adeverința de integritate comportamentală pentru solicitant și persoanele cu care acesta locuiește.

Certificatul de calificare sau certificatul de competenţe profesionale ca asistent personal profesionist pot fi obținute urmând cursurile unui furnizor acreditat de formare profesională.

Persoanele interesate pot depune cereri sau pot solicita informații suplimentare la sediul Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, din Ploiești, Șoseaua Vestului nr. 14-16, Serviciul Evaluare Complexă a Persoanelor cu Handicap, telefon/ fax: 0244/ 586.100, 0244/ 511.400, interior 223, e-mail: dgaspcph@yahoo.com .”

DIRECTOR EXECUTIV,
CĂLIN VIOREL

Comunicat de presa proiect A 13.10.2020

Comunicat de presă
DGASPC Prahova recrutează asistenți personali profesioniști!


Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului continuă campania de identificare și recrutare a persoanelor care doresc să devină asistent personal profesionist în cadrul proiectului „TreI: Interacțiune, Integrare, Independență! – proiect A”, proiect cofinanțat din FONDUL SOCIAL EUROPEAN, prin Programul Operaţional Capital Uman (POCU) 2014-2020.

Unul dintre obiectivele specifice ale proiectului este reprezentat de dezvoltarea rețelei de asistenți personali profesioniști la nivelul județului Prahova.

Asistentul personal profesionist este persoana fizică atestată, care asigură, prin activitatea pe care o desfăşoară la domiciliul său, îngrijirea şi protecţia adultului cu handicap grav sau accentuat pe baza nevoilor individuale ale acestuia, în condiţiile Legii nr. 448/2006 privind protecţia şi promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

Asistentul personal profesionist beneficiază de următoarele drepturi:

a) salariul de bază, care poate varia între minim 2253 lei brut și maxim 2984 lei brut, în funcție de vechime;

b) un spor de 15% calculat la salariul de bază, pentru suprasolicitare neuropsihică și condiții de muncă deosebite în care își desfășoară activitatea, care poate varia între minim 338 lei brut și maxim 448 lei brut, în funcție de salariul de bază;

c) un spor de 15% calculat la salariul de bază, pe perioada în care are în îngrijire și protecție cel puțin două persoane adulte cu handicap grav sau accentuat, care poate varia între minim 338 lei brut și maxim 448 lei brut, în funcție de salariul de bază;

d) un spor de 25% calculat la salariul de bază, pe perioada în care are în îngrijire și protecție o persoană adultă cu handicap grav sau accentuat, infectat cu HIV ori bolnav de SIDA, care poate varia între minim 563 lei brut și maxim 746 lei brut, în funcție de salariul de bază;

e) un spor de 35% calculat la salariul de bază, pe perioada în care are în îngrijire și protecție o persoană adultă cu handicap grav psihic sau mintal, care poate varia între minim 789 lei brut și maxim 983 lei brut, în funcție de salariul de bază.

De asemenea, asistentul personal profesionist beneficiază și de alte drepturi, după cum urmează:

a) consiliere și sprijin din partea specialiștilor;

b) decontarea cheltuielilor de transport interurban, cazare și masă, în cazul în care deplasarea se face în interesul adultului cu handicap grav sau accentuat;

c) transport urban gratuit, în condițiile legii.

Pentru fiecare adult cu handicap grav sau accentuat aflat în îngrijirea și protecția asistentului personal profesionist se acordă sumele necesare acoperirii cheltuielilor lunare de hrană, echipament și de locuit.

Persoanele interesate pot depune cereri sau pot solicita informații suplimentare la sediul Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, din Ploiești, Șoseaua Vestului nr. 14-16, Serviciul Evaluare Complexă a Persoanelor cu Handicap, telefon/ fax: 0244/ 586.100, 0244/ 511.400, interior 223, e-mail: dgaspcph@yahoo.com sau Serviciul Resurse Umane, telefon/ fax: 0244/ 586.100, 0244/ 511.400, interior 223, e-mail: resurseumanedgaspc@yahoo.com.

În cadrul proiectului sunt disponibile 12 posturi de asistenți personali profesioniști, primele angajări urmând să se realizeze în luna martie 2021 (2 posturi).

Vă așteptăm în echipa noastră!

DIRECTOR EXECUTIV,
CĂLIN VIOREL

Comunicat de presa proiect A 12.11.2020

Comunicat de presă
DGASPC Prahova recrutează asistenți personali profesioniști!


Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului încurajează cetățenii interesați de un loc de muncă în domeniul asistenței sociale, respectiv, de meseria de asistent personal profesionist, să realizeze demersurile prevăzute de legislația în vigoare și să se alăture echipei noastre.

Campania noastră de identificare și recrutare a persoanelor care doresc să devină asistent personal profesionist continuă în cadrul proiectului „TreI: Interacțiune, Integrare, Independență! – proiect A”, proiect cofinanțat din FONDUL SOCIAL EUROPEAN, prin Programul Operaţional Capital Uman (POCU) 2014-2020, fiind disponibile 12 posturi, în cadrul acestuia.

Asistentul personal profesionist este persoana fizică atestată, care asigură prin activitatea pe care o desfăşoară la domiciliul său, îngrijirea şi protecţia adultului cu handicap grav sau accentuat pe baza nevoilor individuale ale acestuia, în condiţiile Legii nr. 448/2006 privind protecţia şi promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

Asistentul personal profesionist beneficiază de următoarele drepturi:

a) salariul de bază, care poate varia între minim 2253 lei brut și maxim 2984 lei brut, în funcție de vechime;

b) un spor de 15% calculat la salariul de bază, pentru suprasolicitare neuropsihică și condiții de muncă deosebite în care își desfășoară activitatea, care poate varia între minim 338 lei brut și maxim 448 lei brut, în funcție de salariul de bază;

c) un spor de 15% calculat la salariul de bază, pe perioada în care are în îngrijire și protecție cel puțin două persoane adulte cu handicap grav sau accentuat, care poate varia între minim 338 lei brut și maxim 448 lei brut, în funcție de salariul de bază;

d) un spor de 25% calculat la salariul de bază, pe perioada în care are în îngrijire și protecție o persoană adultă cu handicap grav sau accentuat, infectat cu HIV ori bolnav de SIDA, care poate varia între minim 563 lei brut și maxim 746 lei brut, în funcție de salariul de bază;

e) un spor de 35% calculat la salariul de bază, pe perioada în care are în îngrijire și protecție o persoană adultă cu handicap grav psihic sau mintal, care poate varia între minim 789 lei brut și maxim 983 lei brut, în funcție de salariul de bază.

De asemenea, asistentul personal profesionist beneficiază și de alte drepturi, după cum urmează:

a) consiliere și sprijin din partea specialiștilor;

b) decontarea cheltuielilor de transport interurban, cazare și masă, în cazul în care deplasarea se face în interesul adultului cu handicap grav sau accentuat;

c) transport urban gratuit, în condițiile legii.

Pentru fiecare adult cu handicap grav sau accentuat aflat în îngrijirea și protecția asistentului personal profesionist se acordă sumele necesare acoperirii cheltuielilor lunare de hrană, echipament și de locuit.

Persoanele interesate pot depune cereri și pot solicita informații suplimentare la sediul Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, din Ploiești, Șoseaua Vestului, nr. 14-16, Serviciul Evaluare Complexă a Persoanelor cu Handicap, telefon/ fax: 0244/ 586.100, 0244/ 511.400, interior 223, e-mail: dgaspcph@yahoo.com sau Serviciul Resurse Umane, telefon/ fax: 0244/ 586.100, 0244/ 511.400, interior 223, e-mail: resurseumanedgaspc@yahoo.com.

DIRECTOR EXECUTIV,
CĂLIN VIOREL

Comunicat de presa proiect A - Decembrie 2020

Comunicat de presă
DGASPC Prahova recrutează asistenți personali profesioniști!


Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului încurajează cetățenii interesați de un loc de muncă în domeniul asistenței sociale, respectiv, de meseria de asistent personal profesionist, să realizeze demersurile prevăzute de legislația în vigoare și să se alăture echipei noastre.

Campania noastră de identificare și recrutare a persoanelor care doresc să devină asistent personal profesionist continuă în cadrul proiectului „TreI: Interacțiune, Integrare, Independență! – proiect A”, proiect cofinanțat din FONDUL SOCIAL EUROPEAN, prin Programul Operaţional Capital Uman (POCU) 2014-2020, fiind disponibile 12 posturi, în cadrul acestuia.

Asistentul personal profesionist este persoana fizică atestată, care asigură prin activitatea pe care o desfăşoară la domiciliul său, îngrijirea şi protecţia adultului cu handicap grav sau accentuat pe baza nevoilor individuale ale acestuia, în condiţiile Legii nr. 448/2006 privind protecţia şi promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

Asistentul personal profesionist beneficiază de următoarele drepturi:

a) salariul de bază, care poate varia între minim 2253 lei brut și maxim 2984 lei brut, în funcție de vechime;

b) un spor de 15% calculat la salariul de bază, pentru suprasolicitare neuropsihică și condiții de muncă deosebite în care își desfășoară activitatea, care poate varia între minim 338 lei brut și maxim 448 lei brut, în funcție de salariul de bază;

c) un spor de 15% calculat la salariul de bază, pe perioada în care are în îngrijire și protecție cel puțin două persoane adulte cu handicap grav sau accentuat, care poate varia între minim 338 lei brut și maxim 448 lei brut, în funcție de salariul de bază;

d) un spor de 25% calculat la salariul de bază, pe perioada în care are în îngrijire și protecție o persoană adultă cu handicap grav sau accentuat, infectat cu HIV ori bolnav de SIDA, care poate varia între minim 563 lei brut și maxim 746 lei brut, în funcție de salariul de bază;

e) un spor de 35% calculat la salariul de bază, pe perioada în care are în îngrijire și protecție o persoană adultă cu handicap grav psihic sau mintal, care poate varia între minim 789 lei brut și maxim 983 lei brut, în funcție de salariul de bază.

De asemenea, asistentul personal profesionist beneficiază și de alte drepturi, după cum urmează:

a) consiliere și sprijin din partea specialiștilor;

b) decontarea cheltuielilor de transport interurban, cazare și masă, în cazul în care deplasarea se face în interesul adultului cu handicap grav sau accentuat;

c) transport urban gratuit, în condițiile legii.

Pentru fiecare adult cu handicap grav sau accentuat aflat în îngrijirea și protecția asistentului personal profesionist se acordă sumele necesare acoperirii cheltuielilor lunare de hrană, echipament și de locuit.

Persoanele interesate pot depune cereri și pot solicita informații suplimentare la sediul Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, din Ploiești, Șoseaua Vestului, nr. 14-16, Serviciul Evaluare Complexă a Persoanelor cu Handicap, telefon/ fax: 0244/ 586.100, 0244/ 511.400, interior 223, e-mail: dgaspcph@yahoo.com sau Serviciul Resurse Umane, telefon/ fax: 0244/ 586.100, 0244/ 511.400, interior 223, e-mail: resurseumanedgaspc@yahoo.com

DIRECTOR EXECUTIV,
CĂLIN VIOREL

Comunicat de presa proiect A - Ianuarie 2021

Comunicat de presă
Comunitatea prahoveană are nevoie de asistenți personali profesioniști!


Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova angajează asistenți personali profesioniști (APP) în cadrul proiectului „TreI: Interacțiune, Integrare, Independență! – proiect A", proiect cofinanțat din FONDUL SOCIAL EUROPEAN, prin Programul Operațional Capital Uman (POCU) 2014-2020, fiind disponibile 12 posturi.

Campania noastră de identificare și recrutare a persoanelor care doresc să devină asistent personal profesionist continuă. Cetățenii interesați de un loc de muncă în domeniul asistenței sociale, care adoptă o atitudine orientată către tratarea cu respect, înțelegere și bună-credință a celor din jur, sunt încurajați să se alăture echipei noastre.

Asistentul personal profesionist este persoana fizică atestată, care asigură prin activitatea pe care o desfășoară la domiciliul său, îngrijirea și protecția adultului cu handicap grav sau accentuat pe baza nevoilor individuale ale acestuia, în condițiile Legii nr. 448/2006 privind protecția și promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, republicată, cu modificările și completările ulterioare. Scopul principal al postului de APP constă în acordarea de asistență și îngrijire adultului cu handicap grav și accentuat, asigurând, în același timp, condiții pentru implicarea persoanei cu dizabilități în activitate și participarea acesteia la viața comunității, precum și exercitarea tuturor drepturilor sale cetățenești.

Consiliere în vederea obținerii atestatului de asistent personal profesionist necesar recrutării, precum și informații suplimentare cu privire la drepturile de care beneficiază APP-ul, pot fi solicitate la sediul Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, din Ploiești, Șoseaua Vestului, nr. 14-16, în cadrul Serviciului Resurse Umane sau apelând numărul de telefon 0244/<.100, interior 248, ori prin transmiterea unui e-mail către resurseumanedgaspc@yahoo.com.

DIRECTOR EXECUTIV,
CĂLIN VIOREL

Comunicat de presa proiect A - Februarie 2021

Comunicat de presă
Comunitatea prahoveană are nevoie de asistenți personali profesioniști!


Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova recrutează asistenți personali profesioniști (APP) în cadrul proiectului „TreI: Interacțiune, Integrare, Independență! – proiect A”, proiect cofinanțat din FONDUL SOCIAL EUROPEAN, prin Programul Operaţional Capital Uman (POCU) 2014-2020, fiind disponibile 12 posturi.

Asistentul personal profesionist este persoana fizică atestată, care asigură prin activitatea pe care o desfăşoară la domiciliul său, îngrijirea şi protecţia adultului cu handicap grav sau accentuat pe baza nevoilor individuale ale acestuia, în condiţiile Legii nr. 448/2006 privind protecţia şi promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, republicată, cu modificările şi completările ulterioare. Scopul principal al postului de APP constă în acordarea de asistență și îngrijire adultului cu handicap grav și accentuat, asigurând, în același timp, condiții pentru implicarea persoanei cu dizabilități în activitate și participarea acesteia la viața comunității, precum și exercitarea tuturor drepturilor sale cetățenești.

Consiliere în vederea obținerii atestatului de asistent personal profesionist necesar recrutării, precum și informații suplimentare cu privire la drepturile de care beneficiază APP-ul, pot fi solicitate la sediul Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, din Ploiești, Șoseaua Vestului, nr. 14-16, în cadrul Serviciului Resurse Umane sau apelând numărul de telefon 0244/586.100, interior 248, ori prin transmiterea unui e-mail către resurseumanedgaspc@yahoo.com.

DIRECTOR EXECUTIV,
CĂLIN VIOREL

Pentru informaţii detaliate despre celelalte programe cofinanţate
de Uniunea Europeană, vă invităm să vizitaţi
www.fonduri-ue.ro


Date de contact

Conţinutul acestui material nu reprezintă
în mod obligatoriu poziţia oficială a
Uniunii Europene sau a Guvernului României

Sari la conținut